پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
8718
-
الف
+

معرفی بازیگران فیلم «آینه بغل»

فیلم سینمایی «آینه بغل» امشب (یکشنبه 4 خرداد) ساعت 23:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

فیلم سینمایی «آینه بغل» امشب ساعت 23:00 روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی فیلم، فیلم سینمایی «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی، روایتی کمدی فانتزی دارد که به قلم بابک کایدان و میثم کایدان به نگارش درآمده و محصول سال ۱۳۹۶ است.

این فیلم که در آذر ۱۳۹۶ اکران شده است، داستان پسری به نام مرتضی (جواد عزتی) است که در گاراژ کار می‌کند و درگیر ماجراهای عجیب و غریب می‌شود.

منوچهر هادی کاگردان بعد از سریال پرطرفدار «عاشقانه» به سراغ فیلم کمدی‌اجتماعی «آینه بغل» رفت و همانند آثار سابق خود از بازیگران چهره در این فیلم بهره جسته و با انتخاب مضمونی کمدی سعی در تکرار تجربه موفق «من سالوادور نیستم» داشت.
گفتنی است؛ فیلم سینمایی آینه بغل حضور بازیگرانی چون جواد عزتی، نازنین بیاتی، محمد‌رضا گلزار، یکتا ناصر، مه‌لقا باقری و ...به اکران در آمده است.

محمد رضا گلزار
گلزار از جمله سوپر استارهای سینمای ایران است، پیش از ظهور در این عرصه با فیلم«سام و نرگس»، ساخته‌ی ایرج قادری، مدتی بازیکن یکی دو رشته‌ی ورزشی و زمانی هم جزو اعضای مؤسس و نوازنده و خواننده‌ی یکی دو گروه موسیقی بود و هم‌چنان نیز در عرصه‌‌ی موسیقی فعالیت دارد.

 
در حقیقت با توجه به سابقه‌ی فعالیت‌هایش، به نوعی علاوه بر ظاهر سینمایی خود، از برخی دیگر از عوامل جذابیت نزد مخاطبان سینما نیز بهره‌مند بود. او پس از ورود به سینما در فیلم های سینمایی بسیار و یکی دو سریال پرمخاطب شبکه نمایش خانگی نیز ظاهر شد؛ اما در بسیاری از آنها نتوانست بازی های درجه‌ی یک و ماندگاری از خود ارائه دهد. شاید همچنان بهترین بازی او را بتوان در فیلم سینمایی «بوتیک» دید. از دیگر فیلم‌هایی که گلزار در آنها ایفای نقش کرده است می‌توان به «سلام بمبئی»، «خشکسالی و دروغ»، «مادر قلب اتمی»، «طوفان»، «دلم می‌خواد»، «بانویی از ماه»، «در امتداد شهر»، «دموکراسی تو روز روشن»، «توفیق اجباری»، «تله»، «آتش‌بس»، «سیزده گربه روی شیروانی»، «کما» و «شام آخر» اشاره کرد.

جواد عزتی
جواد عزتی اما از آن هنرپیشه هاست که تقریبا از پس هر گونه نقشی که تاکنون به عهده گرفته، به خوبی برآمده است. اعم از نقش های طنز، جدی، اجتماعی، منفی و... او گرچه بیشتر با نقش های طنزش، محبوب و نزد مخاطبان شناخته شد، اما پس از آن با ایفای نقش های متفاوت، اعتماد کارگردان های مختلف را به خوبی پاسخ گفت و خود را بعنوان نه فقط یک ستاره، بلکه هنرپیشه ای توانمند، مطرح کرد. او با مجموعه های تلویزیونی «دردسر های عظیم» در تلویزیون بدل به چهره ای محبوب شد. اما پس از آن با بعهده گرفتن نقش هایی متفاوت در آثار مختلف، خوش درخشید. مانند نقش روحانی در «فرشته ها با هم می آیند» یا نقش سربازی جوان و نامتعارف در فیلم تحسین شدۀ «شیار صد و چهل و سه». او هم اکنون با ایفای نقشی چند لایه در فیلم «اکسیدان» بر پردۀ سینما حضور دارد. حضور او در فیلم جدید منوچهر هادی، «آینه بغل» بخشی از مخاطبان را به دیدن فیلم جذب کرده است.

یکتا ناصر
یکتا ناصر، هنرپیشه‌ی سینما و تلویزیون، پیش تر این دو برای اولین بار در فیلم سینمایی «یکی می خواد باهات حرف بزنه» با یکدیگر در مقام کارگردان و هنرپیشه، همکاری داشته اند. یکتاناصر در آن فیلم، نقشی نامتعارف برای شخص خودش، بازی کرد و که یکی از بهترین بازی های او به حساب می آید که برای آن سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن را نیز از آن خود کرد. پس از آن، این همکاری در فیلم های «من سالوادور نیستم» و سپس «کارگر ساده نیازمندیم» تکرار شد که فیلم اخیر هم اکنون بر پردۀ سینماهاست. «آینه بغل» چهارمین تجربۀ همکاری آنهاست.

یکتا ناصر در سالهای اخیر نسبتا کم کار بوده است. اما پیش از آن با بازی در سریالهای تلویزیونی و فیلم های سینمایی، چهره ای نسبتا شناخته شده بود. بازی او در نقشی چند وجهی در سریال «اولین شب آرامش» از جمله آثاری است که او در آنها ایفای نقش نموده است. « مشکل گیتی»،  «آشوب»، «فصل نرگس»، «زندگی جای دیگری است.»، «گنجشکک اشی‌مشی»، «قند تلخ»، «روز برمی آید»، «نسکافه داغ داغ»، «قتل آنلاین»، «سرود تولد»، «باران رؤیاها را نمی‌شوید»، «خانه‌ای در شن»، «عاشق مترسک »، «فراری» و «ساقی» از دیگر آثاری هستند که یکتا ناصر در آنها ایفای نقش کرده است.

مه‌لقا باقری
 یکی از زوج‌های هنرپیشه‌ در فیلم سینمایی «آینه بغل» جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری هستند. این دو پیش از این در سری دوم سریال تلویزیونی «دردسرهای عظیم» هم بازی بوده اند. مه لقا باقری، که تحصیلات هنری اش را در دانشگاه سوره به انجام رسانده است، بیش از ۱۲ سال است که بصورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد.

سریال‌های «حوض فیروزه» به کارگردانی لاله صبوری، «باغ مظفر» به کارگردانی مهران مدیری، «راه در رو» به کارگردانی سعید آقاخانی و «سیر و سرکه» به کارگردانی غلامرضا رمضانی از جمله آثاری است که باقری در آنها حضور داشته است.

نازنین بیاتی
نازنین بیاتی بازیگر جوان سینمای ایران است. او با بازی گرم و صمیمی و راحت خود توانسته نقش هایش را فارغ از ادا و نمایش های دست و پاگیر ایفا کند.
 
بیاتی مدرک رشته تئاتر خود را از دانشگاه آزاد گرفته است. این بازیگر خوش چهره پدیده ای است که در دوره سی و یکم جشنواره فجر با بازی در فیلم «دربند» مطرح شد که توانست برای همان فیلم برنده سیمرغ بلورین جشنواره بین الملل فجر نیز بگردد.

«رفتن»، «ژن خوک» «مردن به وقت شهریور»، «فرشته‌ها باهم می‌آیند»، «رخ دیوانه» و «آینه بغل» از جمله فیلم‌های سینمایی وی هستند.

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر